2015. július 14., kedd

Kritika #2

Szerelmem a mostohatesóm
Kinézet:
Fejléc:
Mikor ránézek a fejlécre, elkap egyfajta nyugodtság. Egész egyszerű, a színe nagyon tetszik, hangulatos. De, ha jobban megnézem, valójában túl egyszerű. Csak egy lány meg egy virág van rajta, ami valljuk be, nem árul el semmit a történetedről. A fejlécnek az lenne a dolga, hogy egy kis információt nyerjünk a történetről, mikor ránézünk, de ezt a tiédben nem találtam meg. A lányt egy kicsit másfajtaképp vágtam volna ki, de azért tetszik. Elég kopár az egész, én azért raktam volna oda még néhány képet. A felirat illik oda fentre, a két betűtípus jól van kiválasztva, és illik a fejlécedhez. 
5/3

Háttér: Kifejezetten tetszik ez a kis virágos háttér, illik a fejlécedhez.
5/4 (mindjárt megtudod, miért vontam le egy pontot)

Modulok:
Igényesen el vannak rendezve a moduljaid, nincs túlzsúfolva. Annyit változtatnék az elrendezésen, hogy a névjegyet legalulra tenném, és a versenyes, csoportos és linkcserés modulokat a látogatók alá. Az archívum nem is muszáj oda, hiszen van Fejezetek menüpontod (de ebbe nem kötnék bele, mert az egyik blogomon én is ott hagytam). Alapvetően minden hangulatosan el van rendezve, a színek passzolnak, csak azt nem értem, hogy ha már a fejléced és a háttered olyan barnás-világos rózsaszínes,  akkor a modulodban miért nem látok színeket? Ha még a fejléc látszik, akkor jól néz ki minden, fel sem tűnik, de mikor kicsit lejjebb megyek, ahol már nem látszódik, akkor egy kicsit kiüt az a barnás háttér, miközben a moduljaidnál inkább zöldes-sárgás árnyalatokat vélek felfedezni. 
5/4,5

Történet:  
A karaktereid és a neveik nagyon különlegesek és kevésbé ismertek, ez egy nagy jó pont. A történeted leírása nagyon tetszik, elmondja, nagyjából miről fog szólni a történet, de nem lövi le a poént. Egy kicsit rejtélyesebb hangulatot értél el vele.
Csak az első részt olvastam el, és a fülszöveget. Valahogy nagyon ismerős volt nekem, úgyhogy azt hiszem, régebben beleolvastam már..
Nem igazán jönnek be nekem ezek a testvér-szerelem féle történetek, sosem értettem, hogy lehet bele szeretni egy mostohatestvérbe, de ha lenne nekem egy, és ha helyes lenne, akkor talán megérteném. Mindegy, nem ez a lényeg, csak nekem furcsán jön le ez az egész. :D A történet egyébként szintén hangulatos; érezhető benne a szeretet, amit Silja táplál Aleksi iránt, meg van keverve humorral, és egy kis perverzséggel. Tehát, nekem tetszett, és majd egyszer biztosan visszatérek hozzád.
5/5

Összevéve: 20/16,5

2 megjegyzés: